Tuesday, October 05, 2010

Triwa vs. Asos

Asos 245,-

Triwa 1195,-




Jeg har længe ønsket mig dette Triwa ur til 1195 kr. men synes bare ikke lige, at pengene er der til det !

Så fandt jeg igår det andet ur fra Asos, som jo koster en del mindre ! Jeg synes at det er et godt alternativ..

Hvad synes I?



Translation.// For a long time, I've been wishing for this Triwa watch, but I can't afford it !

Then yesterday I found this other watch from Asos, which is a lot cheaper ! I think it's a great alternative..

What do you think?

4 comments:

  1. hej mille, ang. mit indlæg om diy chanel, så tror jeg at man kan købe dem i pandora hobby :)

    ReplyDelete
  2. Hej Mille.
    Meldte mig lige til din blog, den ser rigtig fin ud. Jeg er selv lige startet, så kig endelig forbi hos mig:

    tat4girls.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tak skal du have ! Det vil jeg lige gøre :)

    ReplyDelete