Thursday, October 28, 2010

Clogs !



Jeg har længe gerne villet have et par clogs. Jeg synes de er så fede !

Nu har jeg endelig fundet nogle, som ikke koster kassen. Det øverste og nederste par er fra vivistyle.com til 599 SEK, og det midterste par er fra French Connection til ca. 1300 kr.

Jeg overvejer stærkt at bestille det øverste par :)


Translation.// For a long time I've wanted a pair of clogs. I think they are so cool !

Finally I've found some, that doesn't cost too much.

I really concider buying the first pair :)

2 comments:

  1. De er SÅ fede! Clogs er det fedeste!

    Vi er to piger som har startet en salgsblog med noget forskelligt tøj. kig forbi hvis du har lyst :)

    http://altfraklaedeskabet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja virkelig !

    Jamen det vil jeg da gøre :)

    ReplyDelete